HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

Kezdeti motiváció

2009.09.24. 02:02 Ligu

Ezt a blogot azért indítom, mert elegem van, meg akarom változtatni a testemet.

Ezt már eddig is próbáltam néhányszor, de sosem sikerült. Többek között azért, mert csak próbáltam.

Másrészt azért, mert egy kövér disznó vagyok. Csak eddig ezt nem akartam belátni. A 175 cm magasságomhoz jelenleg 94 kg vagyok. Nyár elején volt a csúcs, akkor 106 kg voltam, és akkor egy hónapos léböjttel leadtam 15kg-t, azóta kb. ezt tartom. Már jó pár éve tartom a 90 kg plusz mínusz epszilon súlyt. Hozzá szoktam, megmagyaráztam magamnak hogy ez OK, 100 kg alatt nem férfi a férfi és hasonló baromságok. Mind önáltatás, ön-félrevezetés, ön-átbaszás. És milyen könnyű neki bedőlni....

Nemcsak kövér disznó vagyok, de lusta kukac is. Régebben a sport, az edzés közben mindig azt néztem, mikor lesz már vége. Az utóbbi időben azért volt egy kivétel, a kettlebell edzés, azt kezdtem élvezni, de itt nem részletezett okokból félbe szakadt. Nem voltam hajlandó beletenni, amit kellett, nem feszítettem a húrt minden határon túl.

Nemcsak lusta kukac vagyok, de haspók is. Imádok enni. Főleg édességet és tésztaféléket. Sokszor a stressz levezetése képpen, vagy boldogság szerzés éljából. De mióta erre rájöttem, már nem okoz igazi boldogságot.

Kb. ez a jelenlegi helyzet. Életem legnagyobb mélypontja körül vagyok jelenleg, több fontos területen is összejöttek a dolgok. Ezen változtatni akarok, elkezdem a változtatást, több területen is.

Az elmúlt időszakban testem nem kaptam meg tőlem a neki kijáró törődést és figyelmet. Ezen mostantól tudatosan változtatok.

Ma estére ennyi, legközelebb folytatom!

Szólj hozzá!

Címkék: motiváció

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr371403343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása