HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

Melyik multivitamint?

2010.02.27. 10:41 Ligu

Visszatérve a fáradtságra, ami eléggé általános mostanában. Azt gondolom, ez valami tavaszi fáradtság, csak kicsit korábban jött, úgyhogy utánanéztem, milyen multivitamint lehet szedni, hogy kicsit felhozam magam. Régebben a dr. Lenkei féle nagy dózisú vitaminokat szedtem, aminek az volt a hatása, hogy ritkábban voltam beteg, és gyorsan felépültem. Most is nagy dózist keresek, viszont a cél, hogy természetes, bio forrásból származó legyen. Mondanom se kell, ilyesmit itthon nem lehet kapni... Találtam a neten, ami jó lenne, de Amerikából kéne rendelni, ami jelentős többlet költség, lassan ér ide, és a postán is hajlamosak eltűnni a külföldi csomagok, szóval ezen még gondolkodom. Jelenleg ott tartok, hogy kerestem és találtam a neten összehasonlító táblázatot a multivitaminokról. Letölthető innen.

Érdekes dolgok derülnek ki, ha az ember átnézi az összehasonlítást. Pl. hogy a nálunk agyon reklámozott és ismert Centrum vitamin 500-ből a 442-ik helyen van... Ami érdekesebb, hogy az elsők között nem nagyon találtam számomra ismert neveket. Kivétel a USANA, vagy "júszána", ami ha jól tudom nálunk is működő MLM cég.

Szóval, amit kinéztem, az a "Source Naturals" cég "Life Force Multiple" vitamin, ez lesz megrendelve (fizu után). Link

4 komment

Címkék: vitamin összehasonlítás

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr131794262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rolley 2013.02.24. 23:27:15

Szia!

Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ki, és érdeklődnék, hogy az USA-ból való táplálékkiegészítő behozatal simánt ment-e? Volt-e vám, mennyi extra ÁFA-t fizettél, megérkezett-e rendben, pontosan honnan rendeltél, szóval ha van bármi tapasztalat szívesen venném. (Esetleg kapható-e azóta itthon)

Köszi!
Roli

Ligu 2013.03.06. 23:49:25

@Rolley:
Szia,
akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállítási költségek miatt, és mást pedig nem találtam az ismeretségi körben, akit érdekelt volna, szóval sajnos letettem róla.
Továbbá az ügyben sem találtam annó használható infót a neten, hogy egyáltalán beengedik-e az országba...
Azóta nem is kerestem, de ha Neked van valami újabb infód, akkor megoszthatnád!

Mostanában amúgy jobb híján a BioTech Multivitamin For Men-t szedem.

Rolley 2013.03.07. 00:14:59

Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámon. Egyébként 25 dolcsiért kihozzák Magyarországra is innen: www.sncatalog.com/life-force-multiple-no-iron-4.html, csak az ÁFA és vámmentességi limitbe nem fér be egy doboz sem. Ha személyesen hozzák 430 EUR a vámhatár, így a magyar vámot megúszom elvileg.

Addig is ilyet vettem: www.naturvitamin.hu/pharmekal-health-natures-green-multivitamin-komplex-acai-berryvel-p-223.html
+Ca-Mg 1:1 arányban, +C vitamin +E vitamin

Eddig nem szedtem sose semmit, most kíváncsi leszek. :)

csináltam összehasonlitó táblázatot is, ha érdekel: www.dropbox.com/s/uxbapyukg28t4c4/vitamin.xlsx

Rolley 2013.04.13. 16:02:05

@Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek.

Amugy még a brit amazont néztem:
www.amazon.co.uk/gp/product/B000GFSVSM/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1

kb 10 font a szállítás, ha megrendeled 1 évre a 4 dobozt, akkor napi 160ft ba jön ki kb.

Amúgy elég érdekes a cucc, kb úgy néz ki meg olyan a szaga is mint valami kutyakaja :D
süti beállítások módosítása