HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

Testkompozíció mérleg

2010.04.19. 12:26 Ligu

Ma meghozták az új mérleget!

Körülnéztem a body building weboldalakon, és először a Tanita márkát néztem ki, jókat lehetett róluk olvasni. De nálunk nem nagyon kapni, vagy ha igen, akkor drága, külföldről rendelve még drágább.

Aztán egyik nap a teszkóban a személymérlegek között láttam olyat, ami tud testzsírt is mérni, árban 10.000 Ft alatt, úgyhogy gondoltam akkor jobban körülnézek a neten.

Így találtam rá az eBolt.hu oldalra, ott többféle árban és tudásban kaphatók intelligens mérlegek. Link

Az én választásom a Beurer BF55-re esett. Amit mér: testtömeg, zsír%, izom%, víz%, csonttömeg, alapanyagcsere kcal, aktivitási anyagcsere kcal. 1 hete használom, eddig minden szuper.

A legelső mérési eredmények elég kiábrándítóak voltak:

Dátum: 2010.04.19

Testsúly: 103,6 kg

Testzsír: 35,0%, 36,3 kg

Izom: 37,3%, 38,6 kg

Víz: 47,5%, 49,2 kg

Csomttömeg: 13,9 kg

Alapanyagcsere (BMR): 2125 kcal

Aktivitási anyagcsere (AMR): 2970 kcal

BMI: 33,8

Szólj hozzá!

Címkék: testzsír tanita testkompozíció beurer ebolt

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr861818690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása