HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

BodyRock TV

2010.05.12. 15:48 Ligu

Ezt a weboldalt egy Zuzana nevű csaj csinálja, aki nagyon durván jól néz ki, és mellette iszonyú kemény edzéseket nyom végig. Hetente több alkalommal jelentkezik 5-15 perces HD! minőségű videókkal az aktuális edzéséről. Srácok, ha az edzést nem is tudjátok végigcsinálni, Zuzanát mindenképp érdemes megnézni, ahogy feszülnek azok az idomok! Íme egy kis ízelítő az egykezes fekvőtámasz! gyakorlatából:

Jó, a cicik talán nem az edzéstől lettek ilyen szép feszesek, de ha kicsit lejjebb is szemügyre veszitek azt a hasat, egyszerűen isteni!

Olyan beszédes gyakorlatok vannak mint, "15 Minute of Pure Torture Workout", "18 Minute S&M Workout", "Rude Boy Workout", ami szabad fordításban kb. "15 perc tiszta kínzás", "18 perc szado-mazo" és "kemény csávók gyakorlata".

Amit még érdemes megjegyezni, hogy elég minimális az eszközhasználata, szóval még konditerem sem kell hozzá!

Szóval nem kispályás a hölgy, jó csemegézést! www.bodyrock.tv

1 komment

Címkék: kemény has jónő fittnessoldal body rock tv

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr421962428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CTamás · http://www.joegeszseget.hu/ 2010.05.25. 21:28:44

Ez a hölgy fittness-holikus?
Értem én, hogy szép alak és küzdjünk meg érte, de nekem úgy tűnik, hogy ez már mazohizmus...
süti beállítások módosítása