HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

A világ leghízlalóbb étele

2011.08.30. 02:39 Ligu

Nyár elején posztoltam utoljára.

Azóta rájöttem, hogy mi a világ leghízlalóbb étele! Eddig is valahogy itt motoszkált az alábbi gondolatcsokor a fejemben, csak valahogy nem tudatosult. Számomra eddig a nyár volt az az évszak, amikor sosem fogytam igazán. Most is ez történt.

 

 

 

 

Ahogy az előző posztomban is láthatjátok, nyár elején 104.5kg voltam, most pedig 103 vagyok. Májusban egy hónap alatt lement 4-5 kg, aztán augusztus elejére megvolt a 103, amit azóta kisebb kilengésekkel tartok.

Augusztusig csináltam a 2000kcal-ás diétát, az augusztus pedig a nyaralásról szólt. Nem vettem olyan szigorúan a diétát, de azért nem voltak hatalmas zabálások. Egy-két sör, pizza azért befigyelt, mégiscsak nyaralás volt, nnnna.

Szóval, ha nyár, akkor az nálam előbb-utóbb a fagyit jelenti. Imádom. A csokifagyi a kedvencem. Símán meg tudnék enni egy egész doboz Carte D'Or-t egy ültő helyemben, pedig az fél kilós! Mitadisten az egyik munkahelyi kajálda mellett nemrég nyílt egy frankó kis cukrászda, ahol árulják a Carte D'Or-t, úgyhogy ebéd után kezdett néha befigyelni egy-egy gombóc. Persze a kajanaplóba beírtam a vonatkozó kalóriákat, és tartottam szépen a 2000-es szintet. Aztán a néhából napi rendszeresség lett, néha 2 gombóccal is. De nem baj, beírtam a kalóriákat és tartottam tovább a 2000-es szintet.

Hát a nagy faszt nem baj! Nyaralás közben volt egy kis időm olvasgatni egy kis szakirodalmat. A hirtelen bevitt nagyobb cukormennyiség fellövi az inzulinszintet. Magas inzulinszint esetén pedig a vérben lévő glukóz nagy része a zsírsejtekben köt ki. Nem is csoda hogy lelassult a fogyás, aztán le is állt, 2000 kcal ide vagy oda.

Na de most nem is erről akart szólni a mai poszt. Hanem arról, hogy mindenkinek van olyan kajája, amire úgy rá tud kattanni, mint vén ribi a vibrire. Na hogyha erre rájössz, hogy Neked melyik kaja az, és legalább megpróbálod tudatosan elkerülni, vagy ha elég profi vagy, kontrollálni, akkor egy nagyot léptél előre a diéta kanyargós ösvényén.

És ezt főleg a csajoknak üzenem, mivel ők azok, akik képesek mindenről megfeledkezni egy csokitorta látványától...

Szólj hozzá!

Címkék: nyár csajok étkezés gondolkodásmód eztörtént

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr633189600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása