HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

8. edzés

2010.05.07. 12:06 Ligu

 Tegnap megvolt az 1000 swing.

Melóból hazamenet fáradtnak éreztem magam, és azon gondolkozta, hogy el se megyek, úgysem tudom végigcsinálni. Otthon pihentem egy kicsit, aztán eldöntöttem, hogy megcsinálom. Erőt vettem magamon és elhúztam az edzésre.

Rövid bemelegítés után kezdtünk bele. 15mp gyakorlat, ami alatt legalább 10 swinget kell megcsinálni, utána 15mp pihi. Ebből 100 kör. Gyakorlatilag 50 perc folyamatos munka. A 15mp alatti 10 ismétlés nem volt gond, pont az a tempó, amivel szoktam csinálni.

Amit érdemes megjegyezni, hogy milyen gondolatokat futtattam közben a fejemben. Kezdés előtt kicsit izgultam, hogy menni fog-e. Aztán miután elkezdtük, egy idő után csak arra koncentráltam, hogy megcsináljam az adott 10 ismétlést. 300 környékén kezdtem érezni, hogy fáradok, és akkor arra gondoltam, hogy ha a 600-at túlélem, onnan már "piece of cake". Hát, 500 után kezdtem még fáradtabbank érezni magam, 700 körül azt hittem meghalok, de ha már eddig eljutottam, akkor végigcsinálom. 800 körül érdekes változás történt, a testem "hozzászokott" a terheléshez, a fáradtságérzés elmúlt, az addig magas pulzusom visszább esett, levegő gondjaim megszűntek. Innentől úgy éreztem, mostantól bármennyit meg fogok tudni csinálni. Úgyhogy a végén az utolsó 50-et egyben lenyomtam, így lett az időm 48:30.

Érdekes volt, hogy előtte azt gondoltam, hogy a vége lesz a legszarabb, de nem így történt :)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés motiváció kettlebell gondolkodásmód

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr501981237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása