HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

Így telt a január

2010.02.04. 15:27 Ligu

 Január elején megvolt a vizsgálat a gerinc dokinál, aki biztos-ami-biztos alapon elküldött lumbális MRI-re. Ez is megvolt, és kiderült, hogy van egy (jelenleg még) tünetmentes porckorong sérvem. A hátam más miatt fáj, ízületi kopás miatt.

A doki javasolt akupunktúrás kezelést, masszázst meg gyógytornát, amiből jelenlegi anyagi helyzetem miatt a gyógytornát választottam. Eddig 2x voltam, tanultam pár egyszerű gyakorlatot, amit alkalom adtán csinálok is.

Tegnap előtt megvolt az első kettlebell edzés, ma lesz a következő. Most olyan izomláz van a lábamban, hogy úgy bírok csak menni, mint aki beszart... Pár nap aztán elmúlik...

A hét eleje óta a táplálkozást is komolyabban veszem. Ha már sportolok, legyen meg a megfelelő táplálkozás is mellé. Ez jelenleg azt jelenti, hogy igyekszem a szénhidrátot minimalizálni, nincs tészta, kenyér, süti ilyesmi. Viszont van sok, lehetőleg nyers zöldség, meg különböző fehérje források, husi, felvágott, virsli, cottage cheese stb.

Mikor legutóbb mértem magam, valamikor a múlt héten, 102.5 kg voltam, kíváncsi vagyok, mi lesz az 1 hét diéta + mozgás eredménye.

Amit még csinálok lassan 2 hete, hogy minden reggel felkelés után lenyomok 10 fekvőtámaszt, 5 széles karral, 5 szűk karral. Így hangzásra nem tűnik soknak, de 1 év sport kihagyás után ekkora testsúllyal ennyit tudok (most) megcsinálni. Majd szép lassan emelni fogom az adagot.

A gyermek levegőbe dobálását sem hagyom ki esténként. Ő is élvezi, nekem meg az is edzés. A gyógytornász adott egy-két tippet, hogy kell az ilyen fajta mozgásnál az alhasi izmokat megfeszíteni, hogy a gerincre kisebb terhelés essen, úgyhogy arra is odafigyelek.

Az irodai székemet is átálítottam a gyógytornász javaslatainak megfelelően, úgyhogy azóta jobban is ülök. Elvileg az a jó ülés pozíció, ahol a törzs és a láb 105 fokos szöget zár be, és a derék körül van egy megfelelő deréktámasz.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: ülés fekvőtámasz iroda kettlebell doki gyógytornász eztörtént

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr291729422

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így telt a január 2010.02.10. 18:04:02

Jó a gyógytorna, de nem hinném, hogy olcsóbb mint az a masszázs, ami gyógy. Ráadásul már egyetlen -szakszerű- masszírozástól is érezhető javulás állhat be: bodyrev.blog.hu/2010/02/04/igy_telt_a_januar

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása