HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

LifeTilt

2011.05.14. 15:56 Ligu

Pár napja találtam a neten a LifeTilt blogot.

Érdekes. A bejegyzések nagyrészének áttekintése után azt gondolom a szerzőről, hogy egy fiatal, lelkes, motivált srác. Szaktudás oldalon vannak még hiányosságai, de a mentális hozzáállása kiváló!

Az eredményei figyelemre méltóak:

A srác 3 hónap alatt adott le 15kg-t, úgy hogy mellette izmot is épített magára!

Amit tőle lehet tanulni, a kíméletlen őszinteség, amivel ostorozza az olyan kövér disznókat, mint amilyen én is vagyok. Eddig máshol nem nagyon találkoztam ezzel a hozzáállással, egyedül Schobert Norbitól olvastam hasonlót, de ővele tudjuk mi van.

Ami számomra személy szerint is elgondolkodtató volt, hogy a sok kis csalás, "csak egy falat süti" mennyire keresztbe tud tenni a célkitűzéseknek. Amivel ugye igazából magunkat csapjuk be.

A másik, ami tetszett, a mentális rákészülés fontossága, hangúlyozása. Én ezt eddig szinte kivétel nélkül kihagytam, meg is lett az eredménye... A nehézségekre, váratlan helyzetekre, a környezet ellenállására való előzetes felkészülés nagyon jó ötlet. A fitnessel kapcsolatos tárgyi tudásommal úgy érzem elég jól állok, de az önfegyelemmel ezen a téren sok problémám volt, és ezekkel az ötletekkel úgy érzem könyebb lesz átlendülni a nehéz időszakon.

Köszönöm, Bence!

Szólj hozzá!

Címkék: gondolkodásmód fittnessoldal

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr362903475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása