HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

ph csoda

2010.07.06. 13:02 Ligu

A lúgosítás mostanában kurrens dietetikai téma. A múlt héten megláttam egyik munkatársam kezében "A ph csoda" c. könyvet, azonmód kölcsön is kértem a hétvégére, és nagyjából végigolvastam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt már némi általános ismeretem a témáról, köszönhetően a Gastroyal lúgosító menüinek. De ez a Young csávó, aki a könyvet írta, igazi keményvonalas arc, ha diétáról van szó. Lényegét tekintve hardcore vega diéta, ami 80%-ban friss nyers bio zöldség, és a többi 20% se legyen hús, bármi ami állati eredetű, tejtermék, finomliszt és származékai, cukor és származékai, gyümölcs, élesztő és származékai, édesítőszerek, más mesterséges anyagok stb. Kevés hal megengesett.

Hááát, ez így nagyon durván hangzik, viszont sok érdekes történet van mindenféle orvosilag reménytelen (pl. rákos) betegek gyógyulásáról. Plusz van egy másik ismerősöm is, aki hasonló diétával kúrálta ki magát egy komolyabb betegségből.

Dióhéjban, a szokásos nyugati civilizáció étrendje idővel elsavasítja a szervezetet, ami kedvez a belső mikroorganizmusok és gombák (pl. candida) elszaporodásának. Ezek anyagcseréje mindenféle toxinokat termel, amik terhelik és kimerítik a szervezet védekezőképességét, ami aztán az ismert "civilizációs" betegségek (magas vérnyomás, testsúly problémák, fáradékonyság, betegeskedés, allergia, asztma, rák stb. )kialakulásához vezet. Ezek némelyike sajnos engem is érint...

Ellenjavaslat: fogyasszunk sok nyers zöldséget, hogy visszanyerje a szervezet az enye bázikusságát, ami gátolja a mikroorganizmusok szaporodását, így csökken a szervezet terhelése, és meg tudja gyógyítani magát.

Nagyon sok hasznos információhoz jutottam, és úgy döntöttem, hogy fokozatosan elkezdem beépíteni a megszerzett infókat a diétámba.

Külön öröm volt számomra, hogy a könyv szerzője is ajánlotta a "Source Naturals" cég multivitamin termékeit minőségük okán, amit korábban már én is kiválasztottam magamnak! Ld. Melyik multivitamint? poszt...

Első körben úgy döntöttem, hogy abbahagyom a rendszeres cola fogyasztást. A Light Coke a kedvencem, napi 1-2 pohár általában lecsúszott, főleg nyáron. De ez egy nagyon savasító ital, így a mai nappal felhagyok vele.

1 komment

Címkék: diéta vitamin ph csoda

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr512133243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

owyn · http://griefofthousandnights.blog.hu/ 2010.07.10. 16:48:47

Igen, régebben én is nagy Light Cola fogyasztó voltam, de aztán leszoktattam magam róla és most már meg nem bírnám inni. Nyáron amúgy is jobb limonádézgatni (mármint citrom + szóda).
süti beállítások módosítása