HTML

Teljes Átalakulás

Átalakulásom története és kapcsolódó gondolatok

Utolsó kommentek

  • Rolley: @Ligu: A határon nem volt semmi, bejött bőröndben rá se néztek. Amugy még a brit amazont néztem: ... (2013.04.13. 16:02) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Egy haverom kinn van, őt kértem meg h hozzon nekem, márc végén jön, majd írok volt-e valami a vámo... (2013.03.07. 00:14) Melyik multivitamint?
  • Ligu: @Rolley: Szia, akkoriban próbáltam beszerezni, de egyedül nem érte volna meg megrendelni a szállí... (2013.03.06. 23:49) Melyik multivitamint?
  • Rolley: Szia! Tudom, hogy már régi a bejegyzés, de hátha: Most én is ezt a life source multiple-t néztem ... (2013.02.24. 23:27) Melyik multivitamint?
  • MarcoABF: Azért szerintem az fontos lenne tudni, hogy milyen nap/heti/havi bevitt mennyiség alapján is lett ... (2012.06.08. 08:31) Legegészségtelenebb ételek TOP50 (Antal Vali)
  • Utolsó 20

Ph csoda teszt

2010.12.01. 19:19 Ligu

A Ph csoda könyvön felbuzdulva augusztus és szeptember folyamán kipróbáltam a vegetáriánus, lúgosító táplálkozást. (korábbi posztok a témában)

A tapasztalataim vegyesek. Pozitívumként tudom mondani, hogy a közérzetemre pozitív hatással volt. Kevésbbé éreztem fáradtnak magamat nap közben, mint régebben egy szokásos ebéd után. Hosszabb távú művelés esetén állítólag mindenféle pozitív élettani hatás érvényesülne. Ilyesmiről nem nagyon tudok beszámolni.

A vega kaja kevésbbé laktató. Volt, hogy evés után 1 órával már újra éhes voltam. Mivel hamarabb megéheztem, többször kellett ennem nap közben. Ebben az időszakban bizonyos esetekben kellemetlenül büdösnek éreztem bizonyos húsételeket, amit mások fogyasztottak a környezetemben.

"Szervezési" problémák viszont voltak bőven. Az általam könnyen elérhető, addig használt étel beszerzési források vega kaja tekintetében meglehetősen szűkösnek bizonyultak. Szűk választék a környező boltokban. A friss zöldség, gyümölcs drága. A környező étkezdékben kicsi a választék és az is drága. A rendelhető vega ételek ízvilága egysíkú, mintha csak egyféle fűszert ismernének. Jó drágán persze lehet egész jó vega ételt is rendelni.

Summa-summárum:

A vegan táplálkozás hasznosnak és egészségesnek tűnik. Kivitelezése viszont a jelenlegi viszonyok között olyan mértékű többlet idő, energia, pénz ráfordítással járna számomra, hogy nem tartom reális alternatívának.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: ph csoda

A bejegyzés trackback címe:

https://bodyrev.blog.hu/api/trackback/id/tr562486809

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lackfi János - ZÖLD 2010.12.06. 13:34:42

– Mi van, tanár úr, ízlik a döglé? – szólt oda a menzán vegetáriánus tanítványom, míg békésen eszegettem húslevesemet. Na tessék, ide vezetett közvetlenkedésem, a tegeződés, s hogy együtt cigerattáztam, söröztem velük. Így nyirbálják nem l...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása